Повернення
Правила повернення / обміну товару
Правила повернення / обміну товару, придбаного в інтернет магазині LOMO, регулюють відносини між покупцем - фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що виникають в процесі повернення / обміну товару, який був придбаний в інтернет магазині LOMO, у відповідність з нормами "Цивільного кодексу України ", закону України" Про захист прав споживачів ", договору публічної оферти.
1. Категорії товарів, що підлягають поверненню / обміну.
Згідно ст. 9 закону України "Про захист прав споживачів" поверненню / обміну підлягає будь-який придбаний товар належної якості, при дотриманні одночасно всіх перерахованих нижче умов:
- з моменту придбання пройшло не більше 14 днів. Моментом набуття вважається момент переходу права власності на річ;
- збережений товарний вигляд виробу, упаковка, для товарів в одноразових (блістерних) упаковках - якщо упаковки не розкривалися, відсутні механічні пошкодження товару і його комплектуючих;
- збережені захисні плівки, заводські пломби на товар;
- товар не має слідів експлуатації.
Поверненню / обміну підлягає товар неналежної якості при дотриманні всіх перерахованих нижче умов, встановлених в ст.1, ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів":
- Товар має істотний недолік ;
- істотний недолік виник до моменту покупки товару;
- факт наявності істотного недоліку товару зафіксований в акті, складеному співробітниками Нової пошти, або в присутність співробітника інтернет магазину LOMO (ч. 1 ст. 675, ч. 1 ст. 679 Цивільного кодексу України).